Hejjuuuh! ♥

hejhej, det är fredag imorrn o det är torsdag idag
Vi har läxa o det är HK, jag ska baka denna gång :)
Sen ska ja städa toan "/ Nästa gång ska man tvätta kläder..
O det första e man ska städa sitt rum :p
Jajah, idag då på morron tror jag att vi såg på the ghost hunter.
Men gissa vad? Det blev inget fel den här gången!
Bra va? :D hehe ^^
Jag har bakat kladdkaka tills imorrn
+ att det är marränger, o vanilj sås! :]
Men vi ser om dom tycker om den imorrn.
Jag ska bjuda Maja hugo, o felix.
Senare byter man.
Men vi hörs imorrn! :P
/jussah whit lots of varm hearts! ♥
En galen bild på mig ! Hahahaha xd



Haha, ser ut som ja ska slå mig själv.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0