tjo! ♥

Hejhej, idag då är det skoldag, o så som sagt har jag inte hunnit blogga. Så ni vet :]
Idag är det dagen efter påsken, för de har ju varit påsklov
så ja säger dagen efter påsken :P
jag har varit i skolan idag o jag tycker
det gick fort idag.
Vi hade också gympa, pappa har pratat
med Agneta att jag ska
göra övningar med foten....
idag var det ingen god mat kan ja säga.
Tycker ni Mexikanasoppa är gott?
Men iaf så cyklade ja till skolan på morron.
O då när elina var klar o hade duschat efter gympan
följde jag henne te skolan! :D
Sen for jag hem.
Så det mesta jag har gjort idag, skola cykla varit hemma 10 min.
Ringt en kompis. Cyklat!
//jussah whit lots of varm hearts! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0