Dålig nyhet !

Hej, jag börjar visa vad jag har för outfit x)





O shorts :p

Men idag vaknade jag runt tio?
Sen åt jag varma mackor te lunch ^^
Juste igår fick jag nämligen höra att min kusin ska ge bort Ronja till någon som
bor i Östersund :[ Men dom har inte tänkt på det, så jag hoppas hoppas att dom inte vill ha Ronja (dom som
ska köpa henne.) Jagvet, det är min kusin som bestämmer, men man blir ju så ledsen
har känt Ronja över 3 år!

Saknar henne redan! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Älskar dig♥


Men det är tråkigt så försöker glömma det men det går som lixsom inte? Fattar ni?

Men igår målade jag naglarna
1. Rött
2. Ljusblå
3. Röd-Svart

Här kommer det en bild på naglarna!


Ganska suddig jagvet xD

Men vi höres!
/jussah♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0