Såårad!

Hatar två personer just nu, som har
sårat mig asmycket! Bara för det? :S

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej Jussah, söt blogg

Varför är du sårad? Vad har hänt? Har det hänt på msn? Är det J och E?

Aja, sry men du brukar bli sur på dom ibland, och det brukar va nåt som hänt på msn ;)

Hur ska det nu bli när jag flyttar? Då kommer ni bråka ännu mer, för då kan inte jag säga: "Inte bråka, inte bråka!" Haha, men syns nån dag =]



Filippa <3

2010-07-07 @ 23:19:39
Postat av: jussah

Sv: Ja det är det ;(

Men kan jag vara med dig någon gång?

Då kanske jag kan berätta vad som har hänt :D

Bara för en touch mobil samsung ! :o

2010-07-08 @ 12:40:08
Postat av: julia

Jao jag förlåter dej men jag vet inte om Elina förlåter dej. Hon sa att hon kommer vara skit arg på dej om du köper den. men aja

2010-07-08 @ 13:18:34
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Guess who

Skit i dem som gör så emot dig

finns bättre vänner än såna som

gapar över inget en skitsak

2010-07-13 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0