Hej.. ! 1 D A G K V A R = )

Ojj ojj, vad fort det har gått!
Jag längtar till Sommar och så.
Men egentligen inte. Filippa ska ju flytta :[
Jätte tråkigt! Kommer skriva till henne varje dag!

Idag började vi med svara på frågor.
Sen tror jag att vi skulle sätta ihop det vi har jobbat med i 5:an,
också har vi pakat grejjor som vi ska ta hem.
Vi gick ut på rast, spelade ruta♥
vi gick på lunch, fisk-hamburgare.

Men nu lyssnar jag på Justin Bieber ofc !
Haha <; "Love me" :]
Imorgon är det examen!
Sommar tider hej hej !
Vi hörs imorgon, outfit kommer i imorrn, det
jag ska ha på mig.
Jag bjuder på en bild på min hamster!


Sötis va?



/jussah
Önskar er en trevlig sommar!
Lycka till :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0