Frågestund - Ni bestämmer! :)

tjo :D
Tycker ni att jag ska ha en till frågestund? För att
det va några som inte hann ställa frågor :(
idag vaknade jag halv 10, först av alla. O juste!
Igår då städade jag, o här nere på bilden är smink
solglasögon, klocka kamera osv :)
Idag vet jag inte vad ja ska göra. Alltså ska jag möjligtvis köpa godis .
O hade tänkt städa mer igår men det blev för sent x'd
Alltså vill ni att jag ska göra en till frågestund?
OBBS! Kom ihåg, att inte fråga samma frågor som igår, iaf ni som frågade :)




Ps: Dt där rosa som är där, hör ihop med klockan
o fick klockan av min granne, när ja fyllde år :)
Och senare tog jag på mig detta! :p
Jeans-tights, bomullsockar
vit kofta & ett svart linne ;)
O så har jag utsläppt hår :D




dt där på kylskkåpet hade jag när ja va 5-6 typp
Ja, vi ses väl senare.
Dt är ni som bestämmer om ja ska ha en frågestund eller inte .
/jussah =D

Kommentarer
Postat av: jossan

vad hardu för kamera? :):)

2010-03-13 @ 18:43:10
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

söt bild :)

2010-03-14 @ 16:48:13
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0