hejhej =)

hejhej bloggen, idag vaknade jag kvart i 8 o så fikade ja te o en macka ;p
Mamma skjutsade mig till skolan. Och jag hade på mig en blå tunika eller det är som en tunika ;)
O svarta tajts svarta sockar ett bälte runt midjan =)
Också hade jag min palestinasjal :D Men jag skulle kolla om jag hade
på mig den, men då va den borta! ;'((
Men ajahh, ska ändå köpa en ny på marknaden :)
O när vi gick in såg vi på the ghost hunter! ;d
Efter det hade vi fröken europa det är att man ska skriva ner frågor o så :D
Senare hade vi bild, jag ritade en damm det va mycket grönt o blått ^^) O 3 prickar med en
gul färg x'd  Vi gick på lunch
det va lax, men skinnet va kvar :s så man va tvungen o ta bort det o:
Efter lunch hade vi rast =))
Vi gick in o hade matte, det va ml cl dl o liter osv ;)
När vi hade gjort det skulle vi fortsätta med bilden, dt va roligt :))
Senare slutade vi, mamma kom o hämtade mig ;'p
Hon sa att mormor va hemma hos oss, hon hade varit hos doktorn tror jag x'd
När jag kom hem fikade ja o satt vid darton lite grann. :) Jo juste har ni sett att jag har lite ändringar på bloggen?
Jag har gjort det själv. Iaf texten, färgerna o så :D
Senare skulle mormor o mamma handla, jag ville följa xD
Jag köpte chips o läkerol =)
O just nu sitter ja o kollar på olika bloggar, också är ja på blipville o musiik ^^
aja, vi hörs senare  ♥
//jussah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0