heuusan :D

hejsan bloggen, just nu är jag på blipville. O jag ska sova över hos min kusin idag =)
jag får sitta vid hennes laptop :) för hon är och durchar ^^
senare ska min kusin gå o lägga sig för hon ska jobba imorgon tidigt o då måste jag gå hem ;)
o när hon har gott o lagt sig ska jag sitta vid darton :p
juste xd jag har inte berättat vad jag har gjort idag.
Jag vaknade klockan 4 för ronja gnällde, hon ville gå ut ;o
Så då var jag tvungen o gå ut med ronja ;)
Senare väckte jag mamma o sa att jag var hungrig ~
O då tog jag flingor o mjölk. Dt va gott.
Senare startade jag tv o så jag såg på tv. O så somnade jag o när jag vaknade
var klockan halv 11 o så va tv igång, OBS hade glömt o stänga av den :p
men aja. O när jag vaknade tog jag på mig ett svart linne o min rosa-vit palestinasjal o min rosa kofta.
O så hade jag jeans-tights o bomull sockar :)
O så åt jag flingor o mjölk  =))
senare startade jag johans x-box o började spela spel i en timma ;)
O senare åt jag lunch, jag åt taco, eller det va som tacos, fast det va att man skulle doppa chips i det ;) tror jag.
Efter det gick jag ut med ronja igen, jag gick runt tjärn med henne. :p
När jag kom in loggade jag in på msn o började chatta =))
Jag skulle äta, vi åt köttbullar o makaroner ;)
Efter jag hade ätit skulle jag fara till Sofia :)
Nu ser jag på tv o bloggar ^^
Vi hörs imorgon
/jussah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0