M O N D A Y !

hej snabbis inlägg igen, jag vet det har varit väldigt dålig uppdatering,
Vi gick in idag och vi fick träffa Julia Sandström. Också fick vi tårta,
Boken heter såhär "Kampen om den magiska staven" tror jag iaf. ; >
o på andra sidan var det som en till bok ^^
Vi gick ut på rast , sen hade vi gympa orgentering, o sen gick vi på lunch pyttepanna,
det var väl ganska gott haha :)

Dagens outfit:





Mina tajts har gått sönder så ni vet ;)



Men nu ska jag vara med Elina !
Hej då =)


Den bilden har jag alltid villa visa !
jussah

VI SKA PRAOA PÅ ONSDAG-TORSDAG ! :)
Jag ska praoa på sport ringen :P

Juste såhär ser boken ut;






Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej!:)

Vad händer hos dej? =)

2010-05-25 @ 21:55:34
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0